• CUM A FOST Seminarul online ”Concordatul preventiv - o soluție viabilă și adaptată contextului actual de dificultate al companiilor”
    La finalul lunii mai INPPI a organizat un seminar online de pregătire profesională pe tema concordatului preventiv ca instrument viabil și bine adaptat în contextul actual.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST evenimentul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”
    La data de 26 mai 2020 a fost organizat de către INSOL International Webinar-ul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”, moderat de dna. judecător Nicoleta Mirela Năstasie, din cadrul Tribunalului București, România.
    Vezi detalii

  • Cristina Ienciu-Dragoș, lector INPPI, într-o discuție video despre măsurile legislative luate în domeniul insolvenței în România, Bulgaria și Ungaria (engleză)
    INSOL Europe, organizația reprezentativă pentru practicienii în insolvență la nivel european, a organizat o serie de discuții intitulate ”COVID Coffee Breaks”, cu scoup de a prezenta măsurile luate de fiecare stat european în parte pe segmentul insolvenței în contextul pandemiei Covid-19.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

luni, 6 iulie 2020
15:Apr

SEMINAR ÎN DIRECT: Analiza economico-financiară în perspectiva elaborării planului de reorganizare și monitorizarea îndeplinirii acestuia

Detalii eveniment:

  • Dată:     -
  • Lectori:Cristina Jitari și Irina Neacșu
  • Acreditare INPPI:4 ore de pregătire profesională
  • Înregistrare

Marți, 15 aprilie 2014, în intervalul orar: 10.00-12.00

Acreditare INPPI: 4 ore de pregătire profesională

Lectori-prezentatori: Cristina Jitari și Irina Neacșu

Seminarul transmis online, în direct, video și audio se adresează practicienilor în insolvență din toată țara care doresc să aprofundeze analiza economico-financiară în perspectiva elaborării planului de reorganizare.

Acest tip de seminar poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului specialist în domeniu, veți avea posibilitatea de a adresa întrebări, în scris, la care veți primi răspuns pe parcursul seminarului.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio, precum și la suportul de curs aferent temei în discuție.

IMPORTANT: Daca aveti deja întrebări legate de tema care va fi abordată în cadrul seminarului, vă invităm să le trimiteţi la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru a putea primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Câteva informaţii utile despre lectori:
Cristina Jitari s-a alăturat echipei PwC România în 2007 şi în prezent lucrează în cadrul departamentului de Restructurare Financiară (Business Recovery Services). Cristina şi-a început cariera în PwC în departamentul de Audit, fiind implicată în auditul unor companii din diverse domenii precum: industria grea, industria auto, producţia de bunuri de larg consum, retail – căpătând o experienţă semnificativă în Standardele Internaţionale de Raportare Financiară (IFRS) precum şi în standardele şi normele de contabilitate din România. Cristina s-a alăturat departamentului de Restructurare Financiară în 2010. Ea a fost implicată în proiecte de analiză independentă a afacerii, proiecte de restructurare financiară şi proiecte de insolvenţă pentru clienţi din diverse domenii de activitate precum: industria grea, dezvoltare imobiliară, servicii financiare.
Irina Neacșu este Assistant Manager în Departamentul Business Recovery Services din cadrul PricewaterhouseCoopers Romania și are peste 8 ani de experiență. Irina și-a început cariera în Audit, căpătând o experiență semnificativă în Standardele Internaționale de Raportare Financiarã (IFRS) precum și în standardele și normele de contabilitate din România. Irina a fost implicată în proiecte de analiză independentă a afacerii, proiecte de restructurare financiară și proiecte de insolvență pentru clienți din diverse domenii de activitate precum: sectorul de energie şi gaze, industria alimentară, industria grea, industria hotelieră, pharma și distribuție presă, instituții financiare.Irina este membru ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) și membru UNPIR din 2011.

Informații utile pentru înscriere:
Seminarul este echivalent cu 4 ore de pregătire profesională continuă, iar taxa de participare este în valoare de 100 de lei și se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951.

Atenție:
- înscrierile, cu confirmarea plății, se încheie cu cel târziu 3 zile lucrătoare înainte de data desfășurării seminarului;
- toate plăţile făcute după această dată vor fi luate în considerare pentru accesarea înregistrării seminarului din arhiva video. Vizualizarea înregistrării va fi creditată cu 4 ore de pregătire profesională;

În vederea înscrierii și accesării cu succes a seminarului este necesar să efectuați următorii pași:
- Accesați platforma www.inppi.ro;
- Completați toate câmpurile din formularul de înregistrare (atenție, acesta se completează numai de către practicienii în insolvență care nu au cont pe site);
- Veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- Achitați taxa reprezentând contravaloarea seminarului, în contul INPPI;
- Așteptați mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online (atenție, confirmarea de către bancă durează 2-3 zile de la efectuarea plății de către dvs.);
- În ziua și la ora programată, folosind datele de acces, completați formularul de autentificare și vizualizați cursul.

Formular de înregistrare – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×