• TVA SEMINARE ONLINE:
    Întrucât începând cu luna iulie 2017, INPPI a devenit plătitor de TVA, vă comunicăm că la taxele seminarelor online, achitate după această dată, se adaugă și TVA.

Friday, 24 November 2017
31:Ian

SEMINAR ÎN DIRECT: Atribuțiile administratorului judiciar/lichidatorului în procedura insolvenței. Modificări propuse prin Proiectul Codului Insolvenței.

Detalii eveniment:

  • Dată:     -
  • Lectori:Elena Radu
  • Acreditare INPPI:4 ore de pregătire profesională
  • Înregistrare

Seminarul a fost transmis vineri, 31 ianuarie 2014, în intervalul orar: 14.00-16.00

Acreditare INPPI: 4 ore de pregătire profesională

Lector-prezentator: Elena Radu

Seminarul transmis online, în direct, video și audio se adresează practicienilor în insolvență din toată țara care doresc să stăpânească elementele de bază în derularea procedurilor de insolvenţă.

Acest tip de seminar poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului specialist în domeniu, veți avea posibilitatea de a adresa întrebări, în scris, la care veți primi răspuns pe parcursul seminarului.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio, precum și la suportul de curs aferent temei în discuție.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Câteva informaţii utile despre lector:
Dna. Elena Radu este practician în insolvenţă cu o bogată experienţă în soluţionarea dosarelor complexe, membru al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din anul 2007. Dna Radu are dublă specializare fiind avocat definitiv (membru al Baroului Bucureşti din anul 2009) şi expert contabil (membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizaţi din România).

Informații utile pentru înscriere:
Seminarul este echivalent cu 4 ore de pregătire profesională continuă, iar taxa de participare este în valoare de 100 de lei și se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951.

Atenție:
- înscrierile, cu confirmarea plății, se încheie cu cel târziu 3 zile lucrătoare înainte de data desfășurării seminarului;
- toate plăţile făcute după această dată vor fi luate în considerare pentru accesarea înregistrării seminarului din arhiva video. Vizualizarea înregistrării va fi creditată cu 4 ore de pregătire profesională;

În vederea înscrierii și accesării cu succes a seminarului este necesar să efectuați următorii pași:
- Accesați platforma www.inppi.ro;
- Completați toate câmpurile din formularul de înregistrare (atenție, acesta se completează numai de către practicienii în insolvență care nu au cont pe site);
- Veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- Achitați taxa reprezentând contravaloarea seminarului, în contul INPPI;
- Așteptați mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online (atenție, confirmarea de către bancă durează 2-3 zile de la efectuarea plății de către dvs.);
- În ziua și la ora programată, folosind datele de acces, completați formularul de autentificare și vizualizați cursul.

Formular de înregistrare – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×
×