• CUM A FOST Seminarul online ”Concordatul preventiv - o soluție viabilă și adaptată contextului actual de dificultate al companiilor”
    La finalul lunii mai INPPI a organizat un seminar online de pregătire profesională pe tema concordatului preventiv ca instrument viabil și bine adaptat în contextul actual.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST evenimentul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”
    La data de 26 mai 2020 a fost organizat de către INSOL International Webinar-ul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”, moderat de dna. judecător Nicoleta Mirela Năstasie, din cadrul Tribunalului București, România.
    Vezi detalii

  • Cristina Ienciu-Dragoș, lector INPPI, într-o discuție video despre măsurile legislative luate în domeniul insolvenței în România, Bulgaria și Ungaria (engleză)
    INSOL Europe, organizația reprezentativă pentru practicienii în insolvență la nivel european, a organizat o serie de discuții intitulate ”COVID Coffee Breaks”, cu scoup de a prezenta măsurile luate de fiecare stat european în parte pe segmentul insolvenței în contextul pandemiei Covid-19.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

luni, 6 iulie 2020
16:Mai

SEMINAR ÎN DIRECT: Falimentul, lichidarea activelor si distribuirea sumelor.

Detalii eveniment:

  • Dată:    
  • Lectori:Corneliu Mușat și Cristina Pau
  • Acreditare INPPI:4 ore de pregătire profesională
  • Înregistrare

Vineri, 16 mai 2014, ora: 11:00

Acreditare INPPI: 4 ore de pregătire profesională

Lectori-prezentator: Corneliu Mușat și Cristina Pau

Seminarul transmis online, în direct, video și audio se adresează practicienilor în insolvență din toată țara.

Acest tip de seminar poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului specialist în domeniu, veți avea posibilitatea de a adresa întrebări, în scris, la care veți primi răspuns pe parcursul seminarului.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.

IMPORTANT:Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Corneliu Mușat s-a alăturat echipei PwC în 2013, devenind Head of Legal Department în cadrul Bussines Recovery Services. A dobândit o experiență vastă, fiind implicat în proiecte importante privind derularea procedurii insolvenței și de consultanță. De asemenea, a fost implicat din partea PwC în derularea proiectului privind Codul insolvenței alături de grupul de experți. Are o experiență în cadrul sistemului bancar de 14 ani, deținând poziții de conducere în cadrul unor importante bănci din România. Este autor al unor lucrări juridice publicate în domeniul insolvenței, al procedurilor execuționale dar și cu privire la alte aspecte juridice ale activității de recuperare a creanțelor.

Cristina Pau s-a alăturat echipei PwC în 2005, iar în prezent este manager adjunct în cadrul echipei regionale Advisory/Bussines Recovery Services, a biroului din Timișoara. A acumulat o bună experiență de-a lungul implicării sale în derularea unor proiecte ale departamentelor de Fuziuni &Achiziții, Evaluări& Strategii și Bussines Recovery Services, participând ca membru al echipei la derularea a numeroase proiecte privind: întocmirea de studii de fezabilitate, vânzări ale unor afaceri, evaluări de afaceri, evaluări de active, realizarea de rapoarte de documentare, analiza independentă a afacerii, proiecte de insolvență.

Informații utile pentru înscriere:
Seminarul este echivalent cu 4 ore de pregătire profesională continuă, iar taxa de participare este în valoare de 100 de lei și se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951.

Atenție:
- înscrierile, cu confirmarea plății, se încheie cu cel târziu 3 zile lucrătoare înainte de data desfășurării seminarului;
- toate plăţile făcute după această dată vor fi luate în considerare pentru accesarea înregistrării seminarului din arhiva video. Vizualizarea înregistrării va fi creditată cu 4 ore de pregătire profesională;

În vederea înscrierii și accesării cu succes a seminarului este necesar să efectuați următorii pași:
- Accesați platforma www.inppi.ro;
- Completați toate câmpurile din formularul de înregistrare (atenție, acesta se completează numai de către practicienii în insolvență care nu au cont pe site);
- Veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- Achitați taxa reprezentând contravaloarea seminarului, în contul INPPI;
- Așteptați mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online (atenție, confirmarea de către bancă durează 2-3 zile de la efectuarea plății de către dvs.);
- În ziua și la ora programată, folosind datele de acces, completați formularul de autentificare și vizualizați cursul.

Formular de înregistrare – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×