• CUM A FOST Seminarul online ”Concordatul preventiv - o soluție viabilă și adaptată contextului actual de dificultate al companiilor”
    La finalul lunii mai INPPI a organizat un seminar online de pregătire profesională pe tema concordatului preventiv ca instrument viabil și bine adaptat în contextul actual.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST evenimentul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”
    La data de 26 mai 2020 a fost organizat de către INSOL International Webinar-ul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”, moderat de dna. judecător Nicoleta Mirela Năstasie, din cadrul Tribunalului București, România.
    Vezi detalii

  • Cristina Ienciu-Dragoș, lector INPPI, într-o discuție video despre măsurile legislative luate în domeniul insolvenței în România, Bulgaria și Ungaria (engleză)
    INSOL Europe, organizația reprezentativă pentru practicienii în insolvență la nivel european, a organizat o serie de discuții intitulate ”COVID Coffee Breaks”, cu scoup de a prezenta măsurile luate de fiecare stat european în parte pe segmentul insolvenței în contextul pandemiei Covid-19.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

vineri, 3 iulie 2020
22:Mai

SEMINAR ÎN DIRECT: Primele măsuri după deschiderea procedurii

Detalii eveniment:

  • Dată:     -
  • Lectori:Alina Popa și Marius Zidaru
  • Acreditare INPPI:4 ore de pregătire profesională
  • Înregistrare

Joi, 22 mai 2014, ora 15.00-17.00

Acreditare INPPI: 4 ore de pregătire profesională

Lectori-prezentatori: Alina Popa și Marius Zidaru

Seminarul transmis online, în direct, video și audio se adresează practicienilor în insolvență din toată țara care doresc să aprofundeze analiza economico-financiară în perspectiva elaborării planului de reorganizare.

Acest tip de seminar poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio, precum și la suportul de curs aferent temei în discuție.

Câteva informaţii utile despre lectori:
Alina Popa, avocat și practician în insolvență, este partener asociat în cadrul Five SPRL, cu o bogată experiență în litigii. Totodată, Alina a făcut parte din echipa de experți care a redactat proiectul Codului Insolvenței.
Marius Zidaru, cu o bogată experiență în tranzacții pe piața insolvenței, este fondatorul Five SPRL, parte a Five Advisory Group. Marius este, de asemenea, specializat în servicii de audit şi consultanţă de management, lucrând peste 8 ani în acest domeniu în România si Marea Britanie.

IMPORTANT:Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Informații utile pentru înscriere:
Seminarul este echivalent cu 4 ore de pregătire profesională continuă, iar taxa de participare este în valoare de 100 de lei și se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951.

Atenție:
- înscrierile, cu confirmarea plății, se încheie cu cel târziu 3 zile lucrătoare înainte de data desfășurării seminarului;
- toate plăţile făcute după această dată vor fi luate în considerare pentru accesarea înregistrării seminarului din arhiva video. Vizualizarea înregistrării va fi creditată cu 4 ore de pregătire profesională;

În vederea înscrierii și accesării cu succes a seminarului este necesar să efectuați următorii pași:
- Accesați platforma www.inppi.ro;
- Completați toate câmpurile din formularul de înregistrare (atenție, acesta se completează numai de către practicienii în insolvență care nu au cont pe site);
- Veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- Achitați taxa reprezentând contravaloarea seminarului, în contul INPPI;
- Așteptați mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online (atenție, confirmarea de către bancă durează 2-3 zile de la efectuarea plății de către dvs.);
- În ziua și la ora programată, folosind datele de acces, completați formularul de autentificare și vizualizați cursul.

Formular de înregistrare – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×