• ANUNȚ – privind rezultatele examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență - sesiunea septembrie 2020
    A fost publicat tabelul cu rezultatele examenului
    Vezi detalii

  • CUM A FOST: Seminar online - "Obligațiile de mediu și procedura insolvenței. Partea II: Răspunderea practicianului”
    În a doua parte a unui seminar online legat de problematica obligațiilor de mediu, Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, și Antoniu Obancia, lector INPPI, au intrat în detaliile cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când caută să se conformeze la legislația de mediu.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

  • ANUNȚ privind examenul de acces în profesia de practician în insolvență – sesiunea NOIEMBRIE 2020
    UNIUNEA NAŢIONALĂ A PRACTICIENILOR ÎN INSOLVENŢĂ DIN ROMÂNIA organizează în sesiunea din luna noiembrie 2020 în București EXAMENUL pentru dobândirea calității de practician în insolvență
    Vezi detalii

  • Anunț examenul pentru Lista administratorilor procedurii și lichidatorilor aferent procedurii insolvenței persoanei fizice
    UNIUNEA NAŢIONALĂ A PRACTICIENILOR ÎN INSOLVENŢĂ DIN ROMÂNIA organizează în sesiunea din luna noiembrie 2020 în București EXAMENUL privind includerea pe Lista administratorilor procedurii și lichidatorilor pentru procedura insolvenței persoanei fizice
    Vezi detalii

miercuri, 23 septembrie 2020

Presă

16:Iun

CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”

Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.

 

”Ne cerem scuze dacă cumva nu suntem la zi cu toate noutățile, pentru că OG nr. 6/2019, pe care noi o luăm ca bază, s-a modificat tot prin Ordonanța 6 (din 2020 n.red.), s-a mai modificat o dată în 29 mai prin OUG nr. 90/2020 și nu putem garanta că nu s-a mai modificat de atunci până azi. (...) Dacă este ceva ce nu știm, ne cerem scuze”, a spus în deschidere prof. univ. dr. Radu Bufan.

”Varianta despre care știm noi că ar fi ultima în prezent este cea în care aplicabilitatea ordonanței vizează obligațiile fiscale restante la 31 martie, iar intenția de restructurare trebuie depusă până la sfârșitul lunii septembrie și documentația necesară până la 15 decembrie 2020. De aici o să reiasă și o primă problemă pe care noi o vom aduce în discuție după ce prezentăm substanța reglementărilor”, a continuat el.

 La rândul său, Cristian Răvășilă, practician în insolvență și fondator Spanda Consult, a spus: ”Ar fi de apreciat faptul că toate culorile politice care s-au succedat în acești ani au susținut această ordonanță, făcând punctual niște modificări, în principal pentru modificarea anumitor termene de depunere, ceea ce demonstrează faptul că într-adevăr această ordonanță este susținută și este văzută ca un element de restructurare important pentru evitarea procedurilor de insolvență.”

Suportul de curs propus de cei doi lectori s-a împărțit pe mai multe secțiuni referitoare la structura OG nr. 6/2019 și aspecte pozitive, neclare și discutabile din cadrul acestui act normativ:

Structura prezentării:

  • Condiții de calificare pentru restructurarea pe baza OG6/2019
  • Posibilități de restructurare în baza OG6/2019
  • Câteva aspecte pozitive ale OG6/2019
  • Elaborarea Planului de restructurare
  • Testul Creditorului Privat Prudent
  • Unele aspecte neclare în OG 6/2019
  • Aspecte discutabile în OG6/2019

**

Despre seminariile online INPPI

INPPI organizează periodic cursuri online, acreditate cu puncte de pregătire profesională, pe teme de actualitate în profesia de practician în insolvență.

Seminarele transmise online se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și pot fi vizionate pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cum mă înscriu la seminar?
I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

- Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 150 lei (cost cu TVA), se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară seminarul și numele participantului; 
- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs); 
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează seminarul folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.

ATENȚIE: Suma de 150 de lei reprezintă taxa pentru accesul la seminariile online live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre înregistrările edițiilor anterioare.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.

Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×