• CUM A FOST Seminarul online ”Concordatul preventiv - o soluție viabilă și adaptată contextului actual de dificultate al companiilor”
    La finalul lunii mai INPPI a organizat un seminar online de pregătire profesională pe tema concordatului preventiv ca instrument viabil și bine adaptat în contextul actual.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST evenimentul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”
    La data de 26 mai 2020 a fost organizat de către INSOL International Webinar-ul ”INSOL Quick Takes: The Judicial Response to Covid-19”, moderat de dna. judecător Nicoleta Mirela Năstasie, din cadrul Tribunalului București, România.
    Vezi detalii

  • Cristina Ienciu-Dragoș, lector INPPI, într-o discuție video despre măsurile legislative luate în domeniul insolvenței în România, Bulgaria și Ungaria (engleză)
    INSOL Europe, organizația reprezentativă pentru practicienii în insolvență la nivel european, a organizat o serie de discuții intitulate ”COVID Coffee Breaks”, cu scoup de a prezenta măsurile luate de fiecare stat european în parte pe segmentul insolvenței în contextul pandemiei Covid-19.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

luni, 6 iulie 2020
17:Feb

SEMINAR ÎN DIRECT: Distribuția sumelor în procedura insolvenței (caracterul executoriu al planului de distribuire)

Detalii eveniment:

  • Dată:   17  
  • Lectori: Bogdan Biter
  • Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
  • Înregistrare

Vineri, 17 februarie 2017, ora 14:00

Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională

 

Lector-prezentator: - Bogdan Biter, practician în insolvență, asociat Consulta 99 SPRL.

 

Seminarul transmis online, în direct, video și audio se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cum mă înscriu la seminar?
I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

- Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 150 lei se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza ziua în care se desfășoară seminarul și numele participantului;
- După verificarea efectuării plații, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În ziua și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează cursul.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×