• TVA SEMINARE ONLINE:
    Întrucât începând cu luna iulie 2017, INPPI a devenit plătitor de TVA, vă comunicăm că la taxele seminarelor online, achitate după această dată, se adaugă și TVA.

Friday, 24 November 2017
14:Mar

SEMINAR ÎN DIRECT: Lichidarea voluntară din perspectiva pașilor de urmat şi a implicațiilor fiscale.

Detalii eveniment:

  • Dată:     -
  • Lector:Adrian Pușcașu
  • Acreditare INPPI:4 ore de pregătire profesională
  • Înregistrare

Seminarul a fost transmis vineri, 14 martie 2014, în intervalul orar: 14.00-16.00

Acreditare INPPI: 4 ore de pregătire profesională

Lector-prezentator: Adrian Pușcașu

Seminarul se adresează practicienilor în insolvență din toată țara care doresc să stăpânească elementele de bază în derularea procedurilor lichidării voluntare şi va fi transmis online, în direct, video și audio.

Acest tip de seminar poate fi vizionat pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului specialist în domeniu, veți avea posibilitatea de a adresa întrebări, în scris, la care veți primi răspuns pe parcursul seminarului.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio, precum și la suportul de curs aferent temei în discuție.

IMPORTANT: Daca aveti deja întrebări legate de tema care va fi abordată în cadrul seminarului, vă invităm să le trimiteţi la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru a putea primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Câteva informaţii utile despre lector:
Practician în insolvenţă cu o bogată experienţă în soluţionarea dosarelor complexe, Adrian Pușcașu este analist financiar în cadrul Casei de Insolvență Transilvania din anul 2009, activează în domeniul bancar de 8 ani, fiind în acelaşi timp expert contabil (membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizaţi din România), precum și consultant fiscal (membru al Camerei Consultanților Fiscali).

Informații utile pentru înscriere:
Seminarul este echivalent cu 4 ore de pregătire profesională continuă, iar taxa de participare este în valoare de 100 de lei și se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951.

Atenție:
- înscrierile, cu confirmarea plății, se încheie cu cel târziu 3 zile lucrătoare înainte de data desfășurării seminarului;
- toate plăţile făcute după această dată vor fi luate în considerare pentru accesarea înregistrării seminarului din arhiva video. Vizualizarea înregistrării va fi creditată cu 4 ore de pregătire profesională;

În vederea înscrierii și accesării cu succes a seminarului este necesar să efectuați următorii pași:
- Accesați platforma www.inppi.ro;
- Completați toate câmpurile din formularul de înregistrare (atenție, acesta se completează numai de către practicienii în insolvență care nu au cont pe site);
- Veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- Achitați taxa reprezentând contravaloarea seminarului, în contul INPPI;
- Așteptați mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online (atenție, confirmarea de către bancă durează 2-3 zile de la efectuarea plății de către dvs.);
- În ziua și la ora programată, folosind datele de acces, completați formularul de autentificare și vizualizați cursul.

Formular de înregistrare – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×
×