• TVA SEMINARE ONLINE:
    Întrucât începând cu luna iulie 2017, INPPI a devenit plătitor de TVA, vă comunicăm că la taxele seminarelor online, achitate după această dată, se adaugă și TVA.

Monday, 18 December 2017
15:Iun

SEMINAR ÎN DIRECT: Rapoartele practicianului în insolvență

Detalii eveniment:

  • Dată:   15  
  • Lectori: Popa Alina-Nicoleta
  • Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
  • Înregistrare

Joi, 15 iunie 2017, ora 14:00

Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională

 

Lector-prezentator: - Popa Alina-Nicoleta, practician în insolvență la Target SPRL.

Cursurile transmise online, transmise în direct, se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și pot fi vizionate pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.

Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cum mă înscriu la seminar?
I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

- Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 100 lei se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza ziua în care se desfășoară seminarul și numele participantului;
- După verificarea efectuării plații, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În ziua și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează cursul.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici. Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×
×