• ANUNȚ – privind organizarea examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență - sesiunea septembrie 2020
    Examenul se va desfășura în format on-line, în zilele de 10 și 11.09.2020, la sediile filialelor UNPIR la care sunt înscriși practicienii în insolvență stagiari.
    Vezi detalii

  • ANUNȚ! Orarul cursului centralizat pentru stagiari
    PROGRAM pregătire profesională practicieni în insolvență stagiari
    Vezi detalii

  • Conferință online: Insolvența sub semnul COVID-19
    UNPIR Filiala Cluj, în parteneriat cu INPPI și Universul Juridic, organizează videoconferința Insolvența sub semnul COVID-19, prima conferință de pregătire profesională organizată în domeniul insolvenței de la declanșarea crizei sanitare.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online ”Testul creditorului privat funcționează! OG nr. 6/2019, instrument eficient de restructurare inclusiv pentru consecințele pandemiei”
    Într-un seminar online organizat de Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI), Prof. univ. dr. Radu Bufan și practicianul în insolvență Cristian Răvășilă au adus în discuție prevederile OG nr. 6/2019 privind instituirea unor facilități fiscale.
    Vezi detalii

  • CUM A FOST Seminarul online "Gestionarea obligațiilor de mediu în insolvență. Partea I: elemente de bună practică”
    Într-un seminar organizat de INPPI, av. Stan Tîrnoveanu, prim-vicepreședinte UNPIR și Florin Dragomir, vicepreședinte UNPIR, au descris câteva dintre aspectele cu care se confruntă practicienii în insolvență atunci când vine vorba despre obligațiile de mediu.
    Vezi detalii

mari, 11 august 2020

Conferințe

29:Noi

Conferința Regională de Insolvență - Iași, 29 noiembrie 2019

Institutul Național pentru Pregătirea Practicienilor în Insolvență (INPPI), în parteneriat cu Institutul Național al Magistraturii (INM), organizează ”Conferința Regională de Insolvență Iași” în ziua de vineri, 29 noiembrie 2019.

Conferința este acreditată INPPI cu 12 puncte de pregătire profesională și, de asemenea, este acreditată INPPA cu puncte acordate în baza criteriilor de evaluare INPPA.

Evenimentul va fi găzduit de Universitatea A.I. Cuza – Aula Magna ”Mihai Eminescu” (Iași, Bdul Carol I, nr. 11, Corp A, parter, jud. Iași).

 

 

VINERI, 29 noiembrie 2019

09.30-10.00        Înregistrarea participanţilor

10.00-10.15

Deschiderea conferinței: Simona Maria Miloș – președinte INPPI; reprezentant INM, Ioana Moisescu – președinte Filiala UNPIR Iași; asist. univ. dr.  Gavrilescu Cristina – avocat

10.15-12.15

Panel I: Moderator: Simona Maria Miloș - practician în insolvență, avocat, președinte I.N.P.P.I.

 

1. Jud. dr. Claudia Sușanu – Curtea de Apel Iași, formator I.N.M.

Notificarea privind deschiderea procedurii insolvenței. Declarația de creanță. Aspecte teoretice și practice.

 

2. Cristina Ienciu-Dragoș practician în insolvență, avocat, formator I.N.P.P.I.

Provocări și soluții actuale în profesia de practician

 

3. Carmen Sanda – practician în insolvență, economist, formator I.N.P.P.I.

Testul investitorului privat.

 

4. Nicoleta Țăndăreanu – formator I.N.M.

Executarea silită individuală în procedura de insolvență - aspecte practice rezultând din aplicarea dispozițiilor art. 143 din Legea nr. 85/2014 astfel cum au fost modificate prin OUG 88/2018.

 

Pauză de cafea 12.15-12.45

 

12.45-14.15

Panel II: Moderator:  Jud. dr. Claudia Sușanu – Curtea de Apel Iași, formator I.N.M.

 

 

5. Stan Tîrnoveanu – practician în insolvență, avocat, formator I.N.P.P.I.

Activitatea practicianului în insolvență între interpretarea sechestrului asigurator pentru acoperirea prejudiciului și executarea silită individuală pe contul unic al debitoarei

 

6. Prof. univ. dr. Augustin Fuerea formator I.N.P.P.I. și av. dr. Andreea Deli Diaconescu – practician în insolvență, formator I.N.P.P.I.

Directiva privind restructurarea și insolvența - între așteptări, dezbateri și previziuni.

 

7. Jud.  drd. Flavius Moțu – Tribunalul Specializat Cluj

Garanții atipice în cadrul procedurii de insolvență.

 

 

Prânz: 14.15

ATENȚIE!

Taxa de participare este de 500 lei/persoană (TVA inlcus). Numărul de locuri este limitat, astfel că înainte de înscriere și plată vă rugăm să verificați dacă mai există locuri disponibile, la tel. 021 327.56.96 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Formularul de înscriere poate fi descărcat aici (click).

înapoi la partea de sus
×