Seminar Online: „Deschiderea procedurii insolvenței” – 4 pct.
Detalii eveniment:
- Dată: Luni, 12 decembrie 2022, ora 14:00
- Lector: Prof. univ. dr. Florin Moțiu - lector INPPI
- Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
- Dată: Luni, 12 decembrie 2022, ora 14:00
- Lector: Prof. univ. dr. Florin Moțiu - lector INPPI
- Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
Seminarele transmise online se adresează practicienilor în insolvență din toată țara și pot fi vizionate pe calculator, de la birou sau de acasă, în timp real. Urmărind în direct expunerea lectorului, veți avea posibilitatea de a adresa în scris întrebări la care veți primi răspunsuri pe parcursul transmisiunii.
Ulterior, veți avea acces la înregistrarea integrală video și audio.
ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Cum mă înscriu la seminar?
I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:
- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.
- Persoanele care sunt deja înregistrate pe siteși care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:
- Se achită taxa de participare la seminar și se trimite FORMULARUL DE ÎNSCRIERE (click aici) către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 238 lei , se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară seminarul și numele participantului;
- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează seminarul folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.
ATENȚIE: Suma de 238 de lei reprezintă taxa pentru accesul la seminariile online live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre înregistrările edițiilor anterioare.
Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.