• ANUNȚ – privind rezultatele examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență - sesiunea septembrie 2020
    A fost publicat tabelul cu rezultatele examenului
    Vezi detalii

  • ANUNȚ privind examenul de acces în profesia de practician în insolvență – sesiunea NOIEMBRIE 2020
    UNIUNEA NAŢIONALĂ A PRACTICIENILOR ÎN INSOLVENŢĂ DIN ROMÂNIA organizează în sesiunea din luna noiembrie 2020 în București EXAMENUL pentru dobândirea calității de practician în insolvență
    Vezi detalii

  • Anunț examenul pentru Lista administratorilor procedurii și lichidatorilor aferent procedurii insolvenței persoanei fizice
    UNIUNEA NAŢIONALĂ A PRACTICIENILOR ÎN INSOLVENŢĂ DIN ROMÂNIA organizează în sesiunea din luna noiembrie 2020 în București EXAMENUL privind includerea pe Lista administratorilor procedurii și lichidatorilor pentru procedura insolvenței persoanei fizice
    Vezi detalii

  • Conferința de insolvență Timișoara. Tratamentul insolvenței în pandemie
    UNPIR Filiala Timiș, în parteneriat cu INPPI și Universul Juridic, organizează videoconferința Tratamentul insolvenței în pandemie, ce va avea loc joi, 05 noiembrie 2020, începând cu ora 15:00.
    Vezi detalii

miercuri, 28 octombrie 2020

Informații utile

  • I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

    - Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
    - Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
    - După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
    - Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
    - După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

  • II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

    - Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 100 lei se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza ziua în care se desfășoară seminarul și numele participantului;
    - După verificarea efectuării plații, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
    - În ziua și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
    - Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează cursul.

 

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

 

×