• Seminar triplu online: Prezentarea și analiza situațiilor financiare. Particularități privind societățile aflate în insolvență
    În prima jumătate a lunii iunie, pe parcursul a trei zile, INPPI găzduiește un seminar online, alcătuit din trei module distincte, referitor la prezentarea și analiza situațiilor financiare în contextul practicienilor în insolvență.
    Vezi detalii


joi, 3 octombrie 2024
04:Iul

Detalii organizatorice privind examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență sesiunea din 12 iulie 2019

 

Desfășurarea examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență se va desfășura în ziua de 12 iulie 2019, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, sector 3, etaj 1, București.

Documentaţia de înscriere la examen se va depune la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 14 iunie 2019. Documentația este prevăzută la art. 3 din Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență, prevăzută în Anexa nr. 2 la Statutul UNPIR.

Documentația de înscriere, avizată de Filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se va transmite către Secretariatul INPPI până în data de 19 iunie 2019.

Secretariatul INPPI va efectua verificarea documentației, efectuarea stagiului complet și a punctelor de pregătire profesională și va afișa pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro, până în data de 26 iunie 2019 lista cu persoanele admise în vederea susținerii examenului de definitivat. Soluțiile de respingere se motivează și se comunică solicitanților pe email.

Contestațiile împotriva soluțiilor privind respingerea participării la examenul de definitivat se depun până în data de 28 iunie 2019 și vor fi soluționate de Comisia de analizare a contestațiilor. Comisia de analizare a contestațiilor este desemnată de INPPI.

Soluțiile de admitere/respingere sunt definitive, fiind adoptate cu majoritatea voturilor exprimate și se publică pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro până la data de 03 iulie 2019.

 

 

Calendar privind organizarea examenului de definitivat
sesiunea iulie 2019

 

Nr.

 

Termen

1.

 la filialele UNPIR

 

 

Depunerea cererilor de înscriere cu documente anexate în ordinea înscrisă în formular

03.06 - 14.06.2019

 

Transmiterea dosarelor la secretariatul INPPI cu tabel centralizator în ordine alfabetică

până la 19.06.2019

2.

la Secretariatul INPPI

 

 

Întocmirea și afișarea listei cu persoanele admise în vederea susțineri examenului de definitivat

26.06.2019

 

Depunerea contestațiilor împotriva soluțiilor de respingere la examenul de definitivat

până la 28.06.2019

 

Soluționarea contestațiilor și afişarea listei finale cu candidații înscriși la examenul de definitivat. Afișarea orei de începere a examenului, pe comisii.

până la 03.07.2019

 

Desfăşurarea examenului (în una sau două serii, în funcţie de numărul de candidaţi)

12.07.2019

 

 

 

DESCARCĂ CEREREA TIPIZATĂ

 

 

 

 

PROGRAMARE CANDIDAȚI EXAMEN DEFINITIVAT
12.07.2019

 

Nr. crt. Nume/prenume Nr. Comisie Oră începere examen
1 Axinte Gabriel Comisia 1 ora 11:00
2 Bâzu Daniel-Ilie Comisia 1 ora 11:00
3 Brătfelean Denisa-Elena Comisia 1 ora 11:00
4 Bule Ioan Comisia 1 ora 11:00
5 Ciureanu Alexandru Comisia 1 ora 11:00
6 Cociuba Mihail Ioan Comisia 1 ora 11:00
7 Crișan Ioana Monica Comisia 1 ora 11:00
8 Ionaș Mihaela Comisia 1 ora 11:00
9 Ionița Leanca Alexandru Comisia 1 ora 11:00
10 Leau V. Adelina Georgeta Comisia 1 ora 11:00
11 Lokodi Eniko Noemi Comisia 1 ora 11:00
12 Mureșan Alexandra Comisia 1 ora 11:00
13 Popan Gabriela Comisia 1 ora 11:00
14 Procopciuc Denis Comisia 1 ora 11:00
15 Vărgău Maria Oana Comisia 1 ora 11:00
16 Arsinte Alina Andreea Comisia 2 ora 09:00
17 Bălulescu Mario Gabriel Comisia 2 ora 09:00
18 Cean D. Silviu Petrișor Comisia 2 ora 09:00
19 Ciobanu Daniel Comisia 2 ora 09:00
20 Ciobanu Sergiu Comisia 2 ora 09:00
21 Dișa Cristina Amanda Comisia 2 ora 09:00
22 Dobrin C. Cristina Comisia 2 ora 09:00
23 Gogoașă Adrian Comisia 2 ora 09:00
24 Hagiu M Luiza-Maria Comisia 2 ora 09:00
25 Hogaș Loredana Comisia 2 ora 09:00
26 Ionescu Elena Raluca Comisia 2 ora 09:00
27 Lățoiu Georgiana Vasilica Comisia 2 ora 09:00
28 Moraru Daniel George Comisia 2 ora 09:00
29 Radu Anișor Andrei Comisia 2 ora 09:00
30 Roșu Elena Comisia 2 ora 09:00
31 Bălan Simona Comisia 3 ora 12:00
32 Budescu Elisabeta Magdalena Comisia 3 ora 12:00
33 Doroga Dan-Adrian Comisia 3 ora 12:00
34 Gaidoș Brînzei |Cătălin Sergiu Comisia 3 ora 12:00
35 Grama I. Sorin Marin Comisia 3 ora 12:00
36 Guzi Ovidiu Comisia 3 ora 12:00
37 Kașai Paula Roxana Comisia 3 ora 12:00
38 Micu Daniela Comisia 3 ora 12:00
39 Morar Anca Comisia 3 ora 12:00
40 Neacșu Luminița Comisia 3 ora 12:00
41 Novac Ina Comisia 3 ora 12:00
42 Pașcondea Vasile Marius Comisia 3 ora 12:00
43 Popescu Anca Andreea  Comisia 3 ora 12:00
44 Tipa Ștefan Ilie Comisia 3 ora 12:00
45 Truică Cristina Comisia 3 ora 12:00

 

 

Examenul se va desfăşura la sediul UNPIR din Bucureşti, str. Vulturilor, nr. 23, sector 3. La intrarea în sala de examen candidaţii vor prezenta cartea de identitate.

 

 

Nota: Examenul se va desfășura conform Regulamentului de organizare și desfășurare a examenului de definitivat în profesia de practician în insolvență, prevăzut în Anexa nr. 2 la Statutul UNPIR, care prevede următoarele:

   Art. 1. - Examenul de definitivat se va organiza de regulă la sediul UNPIR/I.N.P.P.I.

   Art. 2. - (1) La examenul de definitivat pot participa numai practicienii în insolvenţă stagiari care au efectuat stagiul complet de pregătire profesională, în conformitate cu dispoziţiile art. 53 din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă, au participat la săptămâna centralizată de pregătire şi care au urmat numărul minim de 40 de ore/puncte de pregătire profesională.

   (2) Stagiul complet de pregătire profesională se calculează de la momentul înregistrării în tabloul UNPIR, începând cu prima zi şi până la data susţinerii examenului de definitivat.

   Art. 3. - (1) Documentaţia de înscriere la examen se va depune la filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la data aprobată de CNC şi va conţine următoarele documente:

  1. a) cererea de înscriere;
  2. b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;
  3. c) caracterizarea întocmită de coordonatorul/coordonatorii de stagiu pe lângă care stagiarul a funcţionat ca salariat sau colaborator;
  4. d) dovada participării la săptămâna centralizată de pregătire, precum şi faptul că a urmat numărul minim de 40 de ore/puncte de pregătire profesională;
  5. e) studiul de caz;
  6. f) dovada achitării taxei de susţinere a examenului de definitivat în cuantum de 1.500 lei.

   (2) Întreaga documentaţie se va depune în dosar de plastic, cu şină şi perforaţii.

   (3) Documentele mai sus menţionate, avizate de filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvenţă stagiar, se vor transmite către Secretariatul I.N.P.P.I.

Secretariatul INPPI va proceda la verificarea documentației, efectuarea stagiului complet de pregătire profesională, inclusiv a punctelor de pregătire profesională și va afișa pe site-ul www.unpir.ro și www.inppi.ro lista cu persoanele admise în vederea susținerii examenului de definitivat. Măsura respingerii participării la examenul de definitivat poate face obiectul contestației. Contestația va fi soluționată de Comisia de analizare a contestațiilor desemnată de INPPI.

   Art. 4. - Raportul de activitate va conţine elemente precum: participarea la întocmirea de dosare de ofertă, planuri de reorganizare (unde a fost cazul), tabele de creanţe, operaţiuni legate de Buletinul procedurilor de insolvenţă, adunări ale creditorilor, licitaţii, operaţiuni de inventariere, numărul de dosare la care a colaborat, cu specificarea felului procedurii, precum şi orice alte repere ale activităţii. Raportul de activitate va prevedea şi participarea la stagii de pregătire.

   Art. 5. - Studiul de caz se recomandă a avea un volum de maximum 10 pagini tehnoredactate, cu font Times New Roman sau Arial, cu dimensiunea caracterelor de 12 puncte, utilizând diacritice, textul va respecta o spaţiere între rânduri de 1,5 linii. Obligatoriu paginile lucrării vor fi numerotate.

   Art. 6. - Studiul de caz se va depune în 3 exemplare.

   Art. 7. - Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea orală a lucrării scrise în faţa unei comisii de examinare. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz practic din perioada efectuării stagiului.

   Art. 8. - Durata prevăzută pentru susţinerea lucrării va fi de circa 10 minute, timp în care candidatul va evidenţia în faţa Comisiei de examinare principalele aspecte ale cazului, elementele de practică curentă şi cele specifice.

   Art. 9. - Nota minimă de promovare a examenului este 7.

   Art. 10. - Comisia de examinare, desemnată de Consiliul național de conducere al UNPIR, are următoarele atribuţii:

  1. a) verifică cunoştinţele teoretice şi practice ale candidatului în domeniul insolvenţei;
  2. b) declară respinşi candidaţii care nu au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
  3. c) declară admişi candidaţii care au obţinut nota minimă de promovare a examenului;
  4. d) poate dispune amânarea susţinerii examenului de definitivat pentru candidaţii care nu îndeplinesc cerinţele legale privind susţinerea examenului, în cazul în care se constată că lucrarea scrisă nu a fost redactată în conformitate cu prevederile prezentului regulament;
  5. e) înaintează rezultatele examenului de definitivat Consiliului naţional de conducere al UNPIR în vederea validării acestora.

   Art. 11. - (1) Comisia poate avea în componenţă membri ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii, inclusiv practicieni în insolvenţă cu experienţă în profesie.

   (2) De regulă, numărul comisiilor este de 3, acesta putând fi majorat sau micşorat în funcţie de numărul de candidaţi înscrişi la examen.

   (3) Preşedintele fiecărei comisii, după consultarea cu membrii acesteia, va comunica Secretariatului I.N.P.P.I. data şi ora la care vor începe lucrările comisiei, urmând ca acestea să fie afişate pe site-ul I.N.P.P.I. şi al UNPIR în termen util.

înapoi la partea de sus
×