• Seminar triplu online: Prezentarea și analiza situațiilor financiare. Particularități privind societățile aflate în insolvență
    În prima jumătate a lunii iunie, pe parcursul a trei zile, INPPI găzduiește un seminar online, alcătuit din trei module distincte, referitor la prezentarea și analiza situațiilor financiare în contextul practicienilor în insolvență.
    Vezi detalii


vineri, 13 decembrie 2024

Anunțuri

23:Apr

Program examen definitivat

- sesiunea mai 2015 -

În perioada 27.05.2015-29.05.2015, la sediul UNPIR din str. Vulturilor nr. 23, etaj 1, sector 3, București, se va desfășura examenul de definitivat în profesia de practician în insolvență.

Dosarele de înscriere la examenul de definitivat se depun în intervalul 04.05.2015 - 15.05.2015.

Comisiile şi repartizarea candidaţilor pe comisii, respectiv data şi ora de începere vor fi afişate cel mai târziu la 22.05.2015, pe site-ul www.inppi.ro și www.unpir.ro.

Documentaţia de înscriere la examen se va depune la Filiala UNPIR la care este arondat practicianul stagiar până la 15.05.2015 şi va conţine următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) raport de activitate privind stagiul de pregătire profesională efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregătire;

c) caracterizarea întocmită de coordonatorul/coordonatorii de stagiu pe lângă care stagiarul a funcţionat ca salariat sau colaborator;

d) studiu de caz;

e) dovada achitării taxei de susținere a examenului de definitivat în cuantum de 1.500 lei.

Întreaga documentație se va depune în dosar de plastic, cu șină și perforații.

Documentele mai sus menționate, avizate de Filiala UNPIR din care face parte practicianul în insolvență stagiar, se vor transmite către Secretariatul General al UNPIR cel mai târziu până la 19.05.2015.

Raportul de activitate va conţine: elemente precum participarea la întocmirea de dosare de ofertă, planuri de reorganizare (unde a fost cazul), tabele de creanţe, operaţiuni legate de Buletinul procedurilor de insolvenţă, adunări ale creditorilor, licitaţii, operaţiuni de inventariere, numărul de dosare la care a colaborat cu specificarea felului procedurii, precum şi orice alte repere ale activităţii. Raportul de activitate va prevede şi participarea la stagii de pregătire.

Studiul de caz se recomandă a avea un volum de maxim 10 pagini tehnoredactate, cu font Times New Roman sau Arial, cu dimensiunea caracterelor de 12 puncte, utilizând diacritice, textul va respecta o spațiere între rânduri de 1,5 linii. Obligatoriu paginile lucrării vor fi numerotate.

Studiul de caz se va depune în 3 exemplare.

Examenul pentru dobândirea calităţii de practician în insolvenţă definitiv constă în susţinerea unei lucrări scrise. Lucrarea scrisă va reprezenta un studiu de caz din practica stagiarului.

Durata prevăzută pentru susţinerea lucrării va fi de circa 10 minute, timp în care vor fi evidenţiate principalele aspecte ale cazului, elementele de practică curentă şi cele specifice.

Comisia de examinare va analiza lucrările, va audia prezentarea acestora şi va putea proceda la verificarea cunoştinţelor teoretice şi practice ale candidatului în domeniul insolvenţei.

Comisia poate decide amânarea susţinerii examenului pentru un candidat în cazul în care se constată că documentaţia de înscriere este incompletă sau că, lucrarea scrisă nu a fost redactată în conformitate cu prevederile instrucţiunilor de mai sus.

Modelul cererii de înscriere la examenul de definitivat este prevăzut în Anexa nr. 1. (Descarcă anexa)

Nota minimă de promovare a examenului este 7.

înapoi la partea de sus
5555555555
×