• Seminar triplu online: Prezentarea și analiza situațiilor financiare. Particularități privind societățile aflate în insolvență
    În prima jumătate a lunii iunie, pe parcursul a trei zile, INPPI găzduiește un seminar online, alcătuit din trei module distincte, referitor la prezentarea și analiza situațiilor financiare în contextul practicienilor în insolvență.
    Vezi detalii


joi, 12 decembrie 2024

Conferințe

10:Sep

Seminar de pregătire profesională Constanța – București (10 pct.)

Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din Romania (UNPIR) Filiala București organizează, alături de Uniunea Națională a Practicienilor în Insolvență din Romania (UNPIR) Filiala Constanța, Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență (INPPI) și Grupul editorial Universul Juridic, „Seminarul de pregătire profesională” în perioada 10-11 septembrie 2021, eveniment în cadrul căruia vor fi puse în discuție subiecte relevante din domeniul insolvenței.

Seminarul va avea loc în perioada 10-11 septembrie 2021, la Constanța, Hotel CONTINENTAL FORUM (fost IBIS), sala Ovidiu.

Unde: Hotel CONTINENTAL FORUM (fost IBIS), sala Ovidiu, Constanța

Online: Platforma INPPI

Când: Seminarul va avea loc în perioada 10-11 septembrie 2021

Acreditare INPPI: fizic - 10 pct., online - 8 pct.

Programul orar detaliat poate fi descărcat aici (click).

Publicul va putea adresa întrebări lectorilor, în timp real, prin intermediul chat-ului pus la dispoziție pe platformele UJ și INPPI.

Cum mă înscriu?

Membrii filialei București se vor putea înscrie fără a achita taxa accesând următorul LINK (Specificând că sunt membri ai filialei București)

Taxa de participare pentru membrii celorlalte filiale UNPIR, exceptând membrii filialei București, este de 357 lei (TVA inclus)/ participant, pentru participanții exclusiv online.

  • Persoanele care NU sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminarele online trebuie să efectueze următorii pași:

– Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principală a portalului www.inppi.ro;
– Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, e-mail, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica e-mail se introduce adresa personală de e-mail a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parolă aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex. 0000);
– După completarea câmpurilor sus-amintite se dă click pe rubrica înregistrare utilizator nou;
– Pe adresa de e-mail aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
– După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

  • Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze videoconferința trebuie să efectueze următorii pași:

– Se achită taxa de participare la eveniment și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951.

Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data la care se desfășoară evenimentul și numele participantului;

– Se completează formularul disponibil aici.
– După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa videoconferința;
– În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv e-mail și parolă (alese de dvs.);
– Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează videoconferința folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.

ATENȚIE: Suma plătită reprezintă taxa pentru accesul la videoconferința live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre videoconferințele anterioare.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.

Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

Pentru mai multe detalii, accesați: (trebuie link din site INPPI)

Înscrierile se realizează până în data limită de 09.09.2021, ora 18.00. Participanților li se eliberează un certificat INPPI cu recunoașterea a 10 puncte de pregătire profesională continuă.

înapoi la partea de sus
5555555555
×