Conferința regională de insolvență Buzău (10 pct.)
UNPIR Filiala Buzău, în parteneriat cu Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență din România (INPPI), organizează Conferința Regională de Insolvență Buzău.
- Dată: 15.10.2021, incepand cu ora 9,30
- Loc: Hotelul Pietroasa, Buzău
- Acreditare INPPI: 10 puncte de pregătire profesională
PROGRAM
09.30- 15.30
Deschiderea conferinței.
09.30 – 12.00
PANEL I
Moderator: Prof. univ. dr. Augustin Fuerea
- 09.30 – 10.00 - Propuneri de modificare a prevederilor comune privind procedurile de prevenire a insolvenței – transpunerea Directivei 1023/2019. Sinteză a dezlegărilor obligatorii ale ICCJ în domeniul insolvenței. Analiză a dispozițiilor art. 266 ind. 3 din Codul de procedură fiscală – Av. Stan Tîrnoveanu, Prim-vicepreședinte U.N.P.I.R.
- 10.00 – 10.30 - Creanța prescrisă. Efectul pozitiv al autorității de lucru judecat într-o cerere de deschidere a procedurii de insolvență (art.431, alin.2 C.pr.civ) - Dr. Nicoleta Țăndăreanu, formator I.N.M., fost judecător ICCJ, membru în Consiliul științific I.N.P.P.I.
- 10.30 – 11.00 - Derularea Planului de Reorganizare. Spectrul Falimentului - Jud. dr. Marcela Comșa, Curtea de Apel Brașov, formator I.N.M.
- 11.00-11.30 - Transpunerea Directivei privind (a doua șansă) cadrele de restructurare – repetiția unor compromisuri acceptate – Prof. univ. dr. Augustin Fuerea, membru Consiliul științific I.N.P.P.I. și av. dr. Andreea Deli Diaconescu,,membru Consiliul I.N.P.P.I.
- 11.30-12.00 - Contractele de leasing. Aspecte contabile și fiscale – Prof. univ. dr. Marian Săcărin.
12:00 -13:00
Pauză
13.00– 15.30
PANEL II
Moderator: Ec. Mariana Bălescu - președinte Filiala UNPIR Buzău, lector I.N.P.P.I.
- 13.00-13.30 - Analiza economico financiară a debitorului aflat în insolvență - Ec. dr. Florin Bălescu, membru în Consiliul Științific I.N.P.P.I., lector I.N.P.P.I.
- 13.30-14.00 - Insolvența online: licitatii-unpir.ro. Sistemul electronic de gestionare a dosarelor de insolvență-SEDIS- Ec. drd..Cristina Stroie – președinte U.N.P.I.R. filiala Constanța, lector I.N.P.P.I
- 14.00-14.30 - SEDIS: Studiu de caz reorganizare judiciară - Ec.Oana Luminița Velican, membru C.N.C., lector I.N.P.P.I.
- 14.30-15.00 - Natura juridică a declarației de creanță - Av. Cătălin Andrei Dascăl, președinte U.N.P.I.R. filiala București.
- 15.00-15.30 - Evaluarea bunurilor în contextul actual - Anuța Stan, lector ANEVAR, practician în insolvență.
ÎNSCRIERE
Cum mă înscriu?
Taxa de participare la Conferință este de 350 lei (TVA inclus)/ participant.
I. Persoanele care NU sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:
- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.
II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze videoconferința trebuie să efectueze următorii pași:
- Se achită taxa de participare la eveniment și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară evenimentul și numele participantului;
- Se completează formularul disponibil aici.
- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa videoconferința;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează videoconferința folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.
ATENȚIE: Suma plătită reprezintă taxa pentru accesul la videoconferința live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre videoconferințele anterioare.
Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.