• Conferință de insolvență organizată de UNPIR Filialele Alba și Hunedoara – 10 pct.
    UNPIR Filialele Alba și Hunedoara organizează prima conferință de insolvență a anului 2024, un eveniment care va reuni judecători de la Înalta Curte de Casație și Justiție, Curțile de Apel Cluj-Napoca și Timișoara, Tribunalele Alba, Cluj, Hunedoara, Timiș și practicieni în insolvență.
    Vezi detalii


mari, 16 aprilie 2024

Seminarii online

19:Mar

SEMINAR ÎN DIRECT: ”Art. 169 – Răspunderea civilă pentru starea de insolvență a debitorului”

Detalii eveniment:

  • Dată:   19 martie 2021 ora 14
  • Lector: Bogdan Bitter, practician în insolvență 
  • Acreditare INPPI: 4 puncte de pregătire profesională
  • Înregistrare

ATENTIE: Persoanele care au întrebări prealabile transmiterii seminarului video, pentru a primi un răspuns pe parcursul transmisiunii, sunt invitate să trimită aceste întrebări la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Cum mă înscriu la seminar?
I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

- Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
- Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
- După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
- Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
- După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

- Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 150 lei (cost cu TVA), se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI RO31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza data în care se desfășoară seminarul și numele participantului; 
- După verificarea efectuării plății, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
- În data și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs); 
- Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează seminarul folosind link-ul corespunzător, conform instrucțiunilor primite în mesajul de confirmare a plății.

ATENȚIE: Suma de 150 de lei reprezintă taxa pentru accesul la seminariile online live. Aceeași taxă se percepe și pentru oricare dintre înregistrările edițiilor anterioare.

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.

Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

înapoi la partea de sus
×