• Conferința Națională de Insolvență Iași 2023 – 12 pct.
    UNPIR Filiala Iași, în parteneriat cu Institutul Național de Pregătire a Practicienilor în Insolvență din România (INPPI) si Uniunea Administratorilor Autorizați din Moldova (UAAM) organizează Conferința Națională de Insolvență Iași în perioada 29-30 septembrie 2023, eveniment tradițional care aduce în prim-plan cele mai relevante subiecte din domeniul insolvenței.
    Vezi detalii

  • Conferința Națională de Insolvență Constanța: ”Proceduri de restructurare pentru mediul de afaceri” – 12 pct.
    INPPI, în parteneriat cu Institutul Național al Magistraturii (INM), UNPIR Filiala Constanța și UNPIR Filiala București organizează în zilele de 15-16 septembrie 2023 Conferința Națională de Insolvență, eveniment tradițional care aduce în prim plan cele mai relevante subiecte din domeniul insolvenței.
    Vezi detalii

  • Seminar Online: „Spălarea banilor la confluența dintre dreptul penal și procedura insolvenței” – 4 pct.
    Lector: av. Antoniu Obancia, practician în insolvență, lector INPPI
    Vezi detalii

duminic, 1 octombrie 2023

Informații utile

  • I. Persoanele care nu sunt înregistrate pe site-ul INPPI (care nu au cont și parolă) și care doresc să acceseze seminariile online trebuie să efectueze următorii pași:

    - Se accesează butonul Înregistrare amplasat în partea dreaptă sus, din pagina principala a portalului www.inppi.ro;
    - Se completează toate câmpurile din formularul de înregistrare, respectiv: nume, email, parolă, verificare parolă, număr matricol. La rubrica email se introduce adresa personală de email a persoanei care solicită înscrierea. La rubrica parolă se introduce o parola aleasă de utilizator. Se confirmă parola aleasă de utilizator. La rubrica număr matricol UNPIR se introduce numărul de evidență al practicianului din Tabloul UNPIR (ex 0000) ;
    - După completarea câmpurilor sus amintite se dă click pe rubrica înregistrarea utilizator nou;
    - Pe adresa de email aleasă de dvs. veți primi un mesaj de confirmare a înregistrării pe site-ul INPPI;
    - După primirea mesajului, în vederea autentificării și vizualizării cursului ales, sunt urmați pașii de la pct. II de mai jos.

  • II. Persoanele care sunt deja înregistrate pe site și care doresc să acceseze seminarul dorit trebuie să efectueze următorii pași:

    - Se achită taxa de participare la seminar și se trimite dovada plății către secretariatul INPPI, la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Taxa de 100 lei se achită în contul INPPI, deschis la BCR Sucursala Unirea, cod IBAN RO11RNCB0671130993380001, CUI 31066951. Obligatoriu, în actul de plată, se va preciza ziua în care se desfășoară seminarul și numele participantului;
    - După verificarea efectuării plații, veți primi mesajul prin care vă este validată plata și totodată vă este comunicată permisiunea de a accesa seminarul online;
    - În ziua și la ora programată, se accesează din partea dreaptă de sus a paginii www.inppi.ro butonul Autentificare și se completează datele din formular, respectiv email și parolă (alese de dvs);
    - Se dă click pe butonul autentificare și se vizualizează cursul.

 

Pentru înregistrare utilizator nou – click aici.
Dacă ești înregistrat deja, pentru autentificare – click aici.

 

×